VELKOMMEN TIL MARKA

Marka er avdelingen for de største barna i barnehagen. 30 barn fra 3 år og oppover til skolestart. Barna deles i to grupper, og den ene gruppen går ut i naturgruppa Revehiet (mens de aller yngste er på Marka hele tiden).

Avdelingen vil ha 3 ansatte; 2 pedagogisk ledere og 1 barneveileder.

Vi er opptatt av å skape et trygt miljø med omsorg, humor og glede, der hvert enkelt barn blir ivaretatt av erfarne, kompetente og engasjerte voksne.
I tillegg har vi fokus på å være lydhøre for barnas innspill og å følge opp deres interesser og initiativ i hverdagen.

Vi vil kunne tilpasse aktivitetene etter barnas alder, interesser og utviklingsnivå bedre når gruppene er mer aldersrene enn tidligere..

Hos oss skal barndommen berikes med kreativitet, allsidig lek og læring, og med mange gode mestringsopplevelser.